Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tyagaraja | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany18.03.2007 @12:08:03 ostatnio na stronie05.01.2013 @01:00:57

'takie jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam'

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty60 komentarze2068 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xiw    26.02.2009 @01:43:44
no ba jasne że wystawie na allegro... czekaj to Ty jesteś na Twoim nowym digarcie?
_______
PANTA RHEI
~xiw    26.02.2009 @01:37:14
dziewczyno chcesz to ja mam bazarek z odwłokami... do wyboru do koloru, mam odwłoki długie krótkie perwersyjne i grzeczne jakie tylko zechcesz
_______
PANTA RHEI
~wujczas    16.01.2009 @23:21:07
nie chwali nei chwali ;] tanie wino odpada, jutro raczej spokojnie ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    16.01.2009 @22:36:04
zadecydowali raczej za mnie znajomi... [zeby nie bylo ze sie chwale] ;]
ostatnio edytowane: 2009-01-16 23:21:32
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    16.01.2009 @16:25:27
niewiem czy tak malo, ale jednak wespre ekipe swoja skromna osoba jako publicznosc.
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    15.01.2009 @16:29:02
niebardzo ;] i wlasnie zaczolem sie zastanawiac czy wogole bede na łonie :D
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    12.01.2009 @21:40:26
oficjalne pewnie bedzie robil mateusz, ja ew dla siebie ;] + moze jakies wideo, ale to poki co jest "duze moze" musze skontaktowac sie z organizatorem a ostatnimi czasy mam dosc duzo na glowie i jutro jade na koncert do poznania. jak to ktos powiedzial - za malo godzin w dobie ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    12.01.2009 @15:57:17
proznowalem spokojnie ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    11.01.2009 @23:53:20
no prawie ;] musialem sie rozstawic + nie moglem proznowac w miedzyczasie koncertowym ;D
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    11.01.2009 @14:11:25
czy ja wiem czy przepychalem, stalem grzecznie na scenia caly czas ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~insomniac    11.01.2009 @12:53:52
staram się :P
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~wujczas    10.01.2009 @22:53:51
klamiesz, na starosc ma sie parkinsona badz alchajmera ;] // wlasnie tak poznaje, ze ktos podobny "bujał" sie w 1 rzedzie ];
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    10.01.2009 @17:26:39
stary, o mamo musze o tym powiedziec znajomym z akademika ;] // bylas moze na koncercie eldo ?
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~insomniac    10.01.2009 @13:54:58
bez obaw, to raczej efekt Corelowy :P
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~wujczas    09.01.2009 @21:36:39
tak jak mowisz ;] aczkolwiek od dluzszego czasu niespozywam takich trunkow ;] kelerisa juz nie ma teraz nazywa sie bodajrze amarena? po kelerisach ma sie zgage ;p
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    08.01.2009 @23:50:36
zaraz taniego, liczy sie smak tak to ja ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    08.01.2009 @19:38:28
prawda, świeta prawda... ;]
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~wujczas    07.01.2009 @22:53:39
chyba kolezanke z lasta kojarze ;] po tej butelce...
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~MaxsteRR    06.01.2009 @22:58:31
no nic nie szkodzi ;p

Zażalenie złoże do producenta :P
_______
~UglyGirl    28.11.2008 @21:22:26
To jak Cię gdzieś spotkam będę krzyczeć (:
_______
Beatrycze von Harden
~UglyGirl    28.11.2008 @20:00:28
witam ) poznaje Pani?
_______
Beatrycze von Harden
!KarolNienartowicz    02.11.2008 @12:40:54
w sensie, ze zwęża się u góry.
_______
Karol Nienartowicz Mountain Photographer
-> https://www.facebook.com/KarolNienartowiczMountainPhotographer
^sleepwalker    27.10.2008 @22:58:56
dobrze że to była niedziela :D
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    27.10.2008 @05:33:39
Ja zawsze dziękuję chociaż przyznaję że gdy się dostanie DD to ciężko jest wszystkim odpisać
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    26.10.2008 @20:21:57
Dziękuję ślicznie
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 38 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt